La Comunitat Energètica d’Olost i Santa Creu arriba als 50 socis i sòcies
El dijous 24 de març s’ha celebrat un Consell Rector de la comunitat energètica i, entre altres aspectes, s’ha donat entrada a nous socis i sòcies a la Cooperativa i aquesta ja ha arribat als 50 socis/es.
Olost i Santa Creu Sostenible segueix creixent i treballant per impulsar la transició energètica al nostre poble de forma participada i democràtica. Ara que els preus de l’energia son molt elevats, l’únic camí és impulsar les energies renovables i treballar per l’autosuficiència energètica de cada regió. La Comunitat ho vol fer en tots els àmbits: domèstic, comerços i sector industrial.
Juntament amb el creixement del nombre de membres de la Comunitat, també s’està treballant amb els primers projectes que s’han de començar a desenvolupar aquest any 2022. Així doncs, la Comunitat ja ha sol·licitat ajudes pels tres primers projectes que es volen executar i que s’ubicaran a la teulada del pavelló municipal, al camp de futbol de Santa Creu i a la teulada del Casal d’Avis. S’han sol·licitat ajudes que poden cobrir fins el 60% dels costos d’aquests projectes i s’ha començat a treballar per altres projectes futurs en mobilitat i camps solars.
Trobareu més informació dels projectes al web de la comunitat: https://olostisantacreusostenible.cat/
Des de la Cooperativa es vol animar a tots els veïns i veïnes d’Olost i Santa Creu a sumar-se al projecte i fer força per impulsar una transició energètica més justa, neta i democràtica.
Els passos per fer-se soci/a de la Comunitat els trobareu al següent enllaç: https://olostisantacreusostenible.cat/fes-te-soci/
En els propers mesos està prevista una nova jornada de presentació de la Cooperativa i a la primavera s'ha previst celebrar la 1a Assemblea General.
Ajuntament d'Olost
De dilluns a divendres, matins de 8 a 14 i dimarts i dijous, tardes de 16 a 19.
Horari d’estiu (15 de juny al 15 de setembre): de 8 a 14 hores.








