Festa Major de Santa Creu de Jutglar
Santa Creu de Jutglar celebrarà la Festa Major des del divendres 11 de setembre i fins el diumenge dia 13.
Com cada any hi haurà activitats pensades per a tot tipus de públic.
El divendres al vespre es començarà amb el concert d'havaneres a càrrec d'Ultramar. Dissabte els actes continuaran amb els Jocs Infantils amb Xtrem Race i el ja esperat Dinar Popular. Tothom que vulgui participar-hi pot trucar o enviar un missatge de reserva en els telèfons indicats en el cartell.
A la tarda es durà a terme un espectacle infantil a càrrec de Jaume Barri i se seguirà amb la Xeringada. Per acabar aquesta intensa jornada de Festa Major hi haurà concert i ball amb Cafè Trio al local social a partir de dos quarts de deu del vespre, amb Bingo a la mitja part.
El diumenge dia 13 les activitats començaran ben aviat amb la Caminada Popular, que sortirà a les 9 del matí des del local social. A les 11h hi haurà la missa de Festa Major, cantada pel Cor d'Olost.
Per completar la Festa Major el diumenge a les 6 de la tarda es podrà gaudir de l'espectacle de Fel Faixedas al local social, i també d'un Bingo.
Ajuntament d'Olost
De dilluns a divendres, matins de 8 a 14 i dimarts i dijous, tardes de 16 a 19.
Horari d’estiu (15 de juny al 15 de setembre): de 8 a 14 hores.











