L'Associació OLOST VIU estrena la seva Campanya de Nadal
Des del dilluns 4 de desembre i fins el dia 20 tothom que ho desitgi podrà participar a la Campanya de Nadal de l'Associació OLOST VIU, formada per un total de 12 associats.
Els comerços i establiments implicats repartiran butlletes perquè els seus clients i clientes puguin participar.
Aquestes butlletes s'hauran d'omplir amb el segell de quatre dels establiments relacionats amb l'Associació.
D'altra banda, quan els clients i clientes retornin la butlleta plena, obtindran com a obsequi una bossa plegable, lleugera i feta amb materials 100% reciclats.
I, per acabar-ho d'arrodonir, la mateixa butlleta permetrà que participin al SORTEIG DE NADAL que es farà el dissabte 23 de desembre a les 12 del migdia a la plaça Major.
En aquesta ocasió se sortejarà una gran panera de productes, valorada en 150€, i també dues cistelles de BOCINS D'OLOST.
I és que durant aquesta Campanya de Nadal també es vol potenciar la venda de les cistelles, formades per una desena de productes de qualitat majoritàriament elaborats a Olost mateix.
Els encàrrecs es poden fer fins el 15 de desembre al 639 313 710 i es podran recollir entre el 20 i 21 a la floristeria ALMA FLORS.
.jpg)
Ajuntament d'Olost
De dilluns a divendres, matins de 8 a 14 i dimarts i dijous, tardes de 16 a 19.
Horari d’estiu (15 de juny al 15 de setembre): de 8 a 14 hores.
.jpg)








