Informació de la Consulta popular no referendària sobre la permanència del municipi d'Olost a la Comarca del Lluçanès

Aquest mes de setembre de 2024, tal com s’estableix en la llei de consultes no referendàries de Catalunya, l’alcalde Gil Salvans i Muns ha signat el Decret de convocatòria de la consulta sobre el futur d’Olost i Santa Creu de Jutglar a la Comarca del Lluçanès.
 
Aquest és un pas més per a la celebració de la Consulta, el cap de setmana del 19 i 20 d’octubre, sobre el fet que Olost i Santa Creu de Jutglar es mantinguin o no a la Comarca del Lluçanès i ho volem fer amb la següent pregunta: Estàs d’acord que s’iniciïn els tràmits per sortir de la Comarca del Lluçanès? amb l’opció de respondre SI o NO.
 
Properament informarem dels detalls de la campanya informativa (dies, hores i llocs) perquè volem que disposeu de tota la informació del procés i, sobretot, aconseguir la màxima participació.
 
BUSQUEM COL·LABORADORS/ES:
Per poder tirar endavant la votació, i segons indica l’esmentat Decret, obrim un procés per captar col·laboradors i col·laboradores que vulguin ser membres de mesa electoral. Si us interessa, podeu enviar un correu a participacio@olost.cat o venir a l’Ajuntament, abans del 2 d’octubre.
 
REGISTRE DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA (RPC):
Totes les persones empadronades a Olost i que tinguin 16 anys o més podran participar en la Consulta. Si no esteu empadronats/des i hi voleu participar us podeu inscriure al RPC fins l’1 d’octubre, en els casos següents:
  • Si podeu acreditar una vinculació amb el municipi per una segona residència.
    • Caldrà fotocòpia del DNI de les persones del mateix habitatge interessades en participar en el procés, presentar un justificant acreditatiu de la residència, el llibre de família o una declaració jurada al·legant la residència en l’habitatge indicat.
  • Si podeu acreditar que vau néixer a Olost.
    • Pesentar el DNI o una fotocòpia on s’indiqui Olost com a lloc de naixement. 

Per poder fer la inscripció podeu omplir el següent FORMULARI i enviar-lo online a través d'una instància genèrica.

També us deixem un model de DECLARACIÓ JURADA en cas que l'hagueu de presentar. 

Per a tramitar per internet
Cal un servei d'identificació digital reconegut: idCAT Mòbilcertificat digital o Cl@ve

També podeu fer la gestió de forma presencial a l’Ajuntament, en horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres, de 8 a 14h i dimarts i dijous també de 16 a 19h.

  18/09/2024
  16:04